رویدادها آرشیو خبر ها
در یووه به همه بازیکنان در یک سطح می نگریم

در یووه به همه بازیکنان در یک سطح می نگریم

در حالی که یوونتوسی ها خود را آماده دومین مصاف شان در تورنمنت تابستانی می کنند، در شهر تورینو تعداد زیادی از هواداران در حال اماده کردن استقبال دیگری از کریس رونالدو هستند. همین مسئله باعث شد تا در استانه بازی دوم دوستانه یووه برابر بنفیکا از مکس الگری در این خصوص نیز سوال شود.

 

برای ما ارزشمند است که بازیکنی در سطح او به تیم اضافه شده، وی از نظر تجربه بین المللی نیز در سطح بسیار بالایی ست و می تواند به تیم ما کمک بزرگی کند، می دانیم که این فصل برای ما دشوارتر خواهد بود، تیم های دیگر نیز از شرایط خوبی بهره مند شده اند و شدیدا به دنبال کسب پیروزی و اسکودتو هستند. در عین حال بسیاری نیز تلاش خواهند کرد تا توانایی و ارزش خود را مقابل کریس به نمایش بگذارند، رقبا از انگیزه بیشتری برابر ما به میدان می روند و ما باید با دقت و تمرکز بیشتری به مسائل نگاه کنیم، به نظر من هیجان زیادی برای این انتقال دیده میشود و این هیجان و در کنار فکر کردن بیش از اندازه به قدرت او می تواند برای تیم ما خطرناک باشد. بهتر است که کریس نیز مانند بازیکن معمولی در یووه باشد و ما نیز با چنین تفکری به فصل اینده و رقبا و تمام رقابت های مان می اندیشیم.

 

اما امادگی بازیکنان و تورنمنت تابستانی در امریکا

 

تا به این جا از تمرینات و امادگی بازیکنانم راضی هستم، خوب کار کردیم. در بازی نخست از بازی مدافعین بسیار خرسند شدم، هنوز تا اغاز فصل راه داریم و باید به تمرینات مان با تمرکز بیشتری بپردازیم و بدانیم که فصل سختی خواهیم داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: